Känslokall

Ibland kan det verkligen låta som att jag är en hemsk människa. Egentligen är jag inte hemsk, det bara verkar så. Det kan verka som att jag är världens mest känslokalla människa bara för att jag inte vill ha barn och tycker att barn är allmänt jobbiga. Dom kan vara söta när dom sover. Jag är inte direkt kärleksfull eller romantisk. Har aldrig förstått varför blommor gör allting så mycket bättre. Dock tycker jag att ljus är trevligt, inte direkt ur en romantisk vinkel utan bara för att dom är det. Djur har jag väl heller inte så mycket för. Fåglar, katter och maskar är jag rädd för. Fiskar har man ju enbart i inredningssyfte. Det är ju inte direkt så man gråter floder om familjens fisk skulle trilla av pinnen. Men jag är inte känslokall. Det bara låter så. Det finns massor jag gillar, till exempel hundar och kaniner. Mina vänner och min familj. Jag gillar mat och så gillar jag Bokia.

Kommentarer
Postat av: Bojan Vladovic

Hur går det med kaninen då?

2009-07-23 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0