Flugornas Herre

Dom flesta har läst boken eller sett filmen. Jag har sett filmen. Det var läskig tyckte jag då. Skulle vilja se den igen för att se vad jag tycker nu. Igår var det jag som var flugornas herre. Svetten rann och flugorna lockades till mig som om jag vore en hög med koskit. Men det är okej, för jag jobbade. På jobbet får jag vara svettig. Det är liksom tillåtet. Efter jobbet tog jag en snabbdusch och gjorde ett ombyte av kläder, jag skulle iväg på fest. Fest är kul och när underhållningen inte längre är musik kan man gå ut och titta på blixtrarna. Jag skulle kunna bli ett sånt där pucko som följer efter tornados. Älskar storm och oväder.

Idag, kära dagbok, har jag solat. Med min vän Lennart. Det var också svettigt. Fast nu kunde jag svalka mig i vattnet. Det var skönt. Nu är jag grisrosa på magen och hoppas att det lägger och blir fint och brunt. Vill ju inte se ut som en gris mer än nödvändigt, även om grisar är ofantligt söta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lÄÄÄnart!

2009-07-05 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0