Charlestown

Har nu spenderat helgen i Karlstad. Det var konstigt att komma tillbaka. Jag kände mig lite som en turist min egen stad. Kanske berodde på att jag och Mirre lekte lite turister också. Men det var kul. Vi tog en rundtur på universitetet, åkte båtbuss och tog kort på både det ena och andra.

Helgen har bjudit på massor med roliga saker. Uteservering, shopping, fest och Burger King. Precis så som det ska vara. Och icke att förglömma baguetterna. Älska kombon bröd och curryröra med kyckling. Älska kolhydrater. Mata mig! Jag gillar mat. Och Mirre.

Ska nog äta bröd nu. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, jag gillar också mat(med vissa undantag då) :P o så dig såklart!! :D puss (L)

2009-07-20 @ 10:35:16
URL: http://mlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0