Silversked

Jag har nog en liten osynlig silversked i min mun. Ibland blir jag påmind om att den finns där och då får jag verkligen veta att sitter som ett smäck. Senast jag blev påmind om den var nu i helgen av min morbror. Han kommer hit lite då och då för att kolla på en hockeymatch och jag tackar inte nej eftersom jag har den där skeden.

Hela helgen har kostat mig noll kronor och det gillas så tack för det käre morbror och jag ska inte klaga på sällskapet för trevligt har vi haft det. Tycker jag i alla fall. På fredagen blev en lugn kväll med käk och tv-tittande. På lördagen däremot var det full rulle. Vi började med en tur på stan och Bergvik, jag skulle kolla på goggles och morbror skulle köpa jeans och besöka bolaget. Men jag fick snabbt beslutsångest över vilka goggles jag skulle köpa, fanns många fina och i olika priser. Fattig syudent som jag är övervägde jag dom billiga men ville så klart ha dom dyra coola, jag menar, man vill ju inte se ut som en byfåne i skidbacken. Då helt oväntat sponsrar morbror med ett litet bidrag och valet blev genast mycket lättare. Nu sitter jag hemma och väntar på att glida ner i backen med mina ascoola, fräscha goggles. Efter all shopping åkte vi hem och slappade lite innan det var dags för hockeyn. Var mycket kul och jag kom fram till att Färjesta aldrig förlorat en match när vi vart där och det slutade inte i lördags. Ska nog snart kräva gratisbiljetter ^^. Efter hockeyn följde mat och en tur till Pitcher's innan det var läggdags.

Btw, check them out!


Kommentarer
Postat av: Mirre

niiice :)

pusss <3

2009-01-20 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0