Reserverat

Bio...Vad tänker du på då? Kanske är det popcorn, CocaCola och annant snacks. Bio är ju i sig en trevlig upplevelse. Idag skulle jag, Eve och Emmy njuta av en sådan...trodde vi.

Vi skulle hämta ut våra biljetter som jag reserverat tidigare idag. Vi skulle se Twilight och jag sa inte nej till att se den en gång till. Jag menar Edward, du vet vad jag menar Emilie. Gubben i kassan frågar efter mitt telefonnummer och jag ger det till han. Men icke. Det finns ingen reservation. Jag finns inte i systemet och jag tänker genast panik. Jag ringer hem till pappa och ber han kolla mitt bekreäftelsemail så att allt stämmer. Mycket riktigt, allt är som det ska. Men de plaster som jag bokat är redan sålda och upptagna. Gubben i kassan, som för övrigt var fet och ful, beklagade. Ja men tack så mycket din lilla...

Efter lite resonerande gick vi på en annan film, Yes Man. Den var i och för sig rolig och bra men det var inte den vi ville se. Hade jag velat se den hade jag väl för tusan bokat platser till den och inte Twilight!!

Imorgon är det jag som mailar SF och jag kommer inte vara nådig. Dom kan förvänta sig ett arg och inte allt för trevligt mail. SF=SkitFilmer kanske? Någon som vet?

Tack för mig, en arg morotstuggande fejk-kanin.

Kommentarer
Postat av: "lennart"

stackare då hehe :) men du har ju sett den :P hoppas allt ät bra med dig pusspuss

2009-01-12 @ 13:13:24
Postat av: Ludde

det är ungefär som SJ... SenJärnväg

2009-01-12 @ 13:28:37
URL: http://publishme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0