Political Mess

Vi har en uppgift. En hemsk uppgift. Inlämning på tisdag och jag är ännu inte halvvägs. Han kallar uppgiften PM som sägs stå för promemoria. Pyttsan säger jag till det. Jag vet vad det egentligen betyder. Han ljuger. Det finns inget som heter promemoria, Political Mess däremot. Det finns. Det är i mina papper, i min hjärna. Jag känner PM:et ända ut i fingertopparna. Frågan kvarstår dock, kommer jag bli klar, kommer det vara rätt. Går det över huvudtaget att hitta rätt i all Political Mess?

Imorgon ska jag utforska och hitta fler klyftiga saker att skriva till PM:et, jag ska tvätta och sen är det husfest. Älska husfest. Men inte idag. Idag är jag trött. Känner för att sova nu, men klockan är ju bara 19...Kan inte sova än...Men snart. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0