On vacation

Jag är hemma nu. Hemma från min mini-semester. Det var kallt, snöigt, ibland blåsigt, ibland soligt. Men det var kul. Riktigt kul.

Sälen var ett riktigt gott break från den nya kursen som skriker boring. I stället för föreläsningar och plugg gled jag ner för backarna och hade det allmänt soft med familjen. Det var längesedan jag åkte skidor men det gick bra. Takterna satt kvar men jag var inte lika snabb som syster i backarna. Jag hade kul för det, behöver inte kunna åka snabbast. Jag gillar att glida lugnt ^^

Som mellanmål har vi tryckt i oss 30 våfflor. Våfflor som pappa gräddat, inte sådana från våffelstugorna som finns, dom är dyra. Riktigt dyra. En uträkning visar att om vi skulle köpt våfflorna vi ätit skulle det kalaset gå på 1350 kronor. Det ni.

När jag inte glidit runt på skidor har jag lekt i snön med Mikkis och Amber. Jag har softat i soffan och glottat Knight Rider som gjort en dunder comeback, spelat kort och Bluff som för övrigt är ett väldigt komplicerat spel, vet inte ens om vi spelade det rätt.

Det har helt enkelt vart en splendid vacation. Kolla in bilderna, dom bjuder jag på.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch vad mycket snö...Jag gillar inte snö =S

2009-01-29 @ 21:57:03
URL: http://evelinaan.blogg.se/
Postat av: Mirre

ååh va mys! ser ut som ni haft det toppen! :D miss u baby! pusspuss <3<3

2009-01-30 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0