Lättade axlar

Nu är det gjort, nu är det över och slut. Redovisningen om mitt och Annas projekt är avklarad, trycksakerna är trycka och klara och kommer att finnas över hela skolan nästa vecka. Ska norpa åt mig ett ex av varje sak så jag har sparat vad vi gjort. LIte lurig får jag va, det är ju trots allt mitt jobb ^^. I alla fall så är det så skönt att ha det gjort och mina axlar är väldigt lättade för den tyngd som vart på dom i ett antal veckor nu har inte alltid varit lätt.

Nu väntas dammsugning för att göra det rent och fint tills morbror dyker in. Vet inte när exakt han ploppar upp på kronoparken men lika bra att göra iordning med en gång.

Ha en great weekend alla, ses till kursstart och det kommer bli fab. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0