Keep it moving

Jag jobbar på min fräschhet. Jag jobbar verkligen på det. Jag tuggar morötter, äpplen, päron och meloner som om jag inte gjort något annat. Jag vandrar, traskar och spatserar. Då och då inbillar jag mig att jag är förföljd och snart kommer bli våldtagen, men det händer ju såklart aldrig. Bara jag som är paranoid. Så jag kämpar vidare med min fräschhet och hoppas att jag kommer känna fräsch någon gång framöver.

I övrigt är mitt liv trevligt. Skolarbetet närmar relativt klart, bara den skriftliga inlämningen kvar och sakerna är inne för tryck. Wohoo! Jag och Anna har lyckats tillfredsställa "Okej-tanten". Har gjort en samhällsinsats och hjälpt en sjuk och hjälplös stackare. Det tror jag var uppskattat.

Nu är det snart kvällsmat - vaniljyogurt med mörk choklad. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: caroline

Mmm mörk choklad!

2009-01-11 @ 18:49:45
Postat av: Mirre

Oj , vad du har blivit hurtig då madan ! tror inte jag har sett dig äta frukt...hehe :P

önskar jag oxå kunde få ork till mer motion.. :)

ha det bäst söt! <3<3 pusssss

2009-01-14 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0