Det flyter

Allt fungerar ganska bra för mig nu. Jag är klar med den indivuduella inlämningen, redovisningen för grupparbetet är imorgon och det hela känns mycket bra. Idag har jag vart iväg och simmat, igen. Var iväg igår också. Morötterna smakar bra och jag är nöjd. Känner mig på ett sätt äckligt nöjd. Bryr mig inte ens om allt som heter hosta och förkylning längre. Har nog blivit en sån vana när jag haft det så länge.  Hur som haver, All is good. Livet flyter på fint, väldigt fint.

Imorgon kommer Onkel och hälsar på över helgen. Det kommer bli hockey, Systembolaget och annat trevligt. Känner det på mig. Kommer bli en bra och billig helg ^^ Kul med besök om du frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0