Days gone by

Hej kära dagbok, var ett tag sen sist. Har hänt en del de senaste dagarna så nu ska du få höra.

En ny kurs har rullat igång som dom gillar att kalla politisk kommunikation. Jag gillar den inte alls. Gillar inte alls politik och nu ska jag behöva bli ett riktigt plugghuvud för att förstå allt. Har ju aldrig riktigt fattat det där med politik, riksdag, regering och allt annat som hör dit. Men det ska nog gå, det måste gå.

Fest har det vart också. Hemma hos mig. Det var kul. Trevliga folk, bra musik och väldigt konstiga samtal. Förstår inte hur vi kom in på allt vi pratade om men det var kul. Kvällen fortsatte på Arena och studenttorsdag. Det är lite dimmigt men jag hade kul. Blev som vanligt hungrig men till min förvåning var allt stängt. Burger King som ska ha öppet hade stängt klockan 23, not OK! Vi fick ta en svindyr taxi hem...Det sved i mitt hjärta. Åt mat när jag kom hem istället. Mycket gott.

Idag är det yrväder ute igen. Det blåser och ser jobbigt ut för dom som är ute och går. Jag ska inte bege ut idag om verkligen inte behöver. Hoppas inte jag behöver...Vore trist. Har en sak på schemat idag - packa. Jag ska ta mitt pick och pack och ta en sväng med familjen till Sälen. Ska bli kul. Det var längesen jag stod på ett par skidor, men takterna sitter nog kvar så det ska allt bli åka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0