Vandraren

Jag vandrar, traskar och går. Idag var det riktigt jobbigt med en promenad. Måste bli av med förkylningen nu. Det funkar ju inte. när en snabb promenad blir jobbig. Ska nog...kanske...ringa vårdcentralen imorgon. Måste bli frisk nu. Frisk så att jag kan forsätta min vandring. Har funderat på att springa någon gång vilket är helt stört. Jag, springa. Haha. Vad får jag allt ifrån?

Grupparbetet är klart. Bra jobbat till oss. Klapp på axeln till mig och övriga i gruppen.  Ska öva in min del så det låter som jag vet vad jag pratar om. Har ju inte full koll på det där med politik men det kan ju i alla fall låta som det. Bättre säker och fake än osäker och äkta. Antar det är många politiker som lever efter den normen.

Imorgon ska jag plaska i pölen igen. Gött värre. Nu - köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0