Tillbaka

Jag är tillbaka, tillbaka på ruta ett. Jag är inte sjuk längre. Skulle inte vilja kalla mig det. Nu är jag tillbaka till den gamla vanliga hederliga förkylningen igen. Som jag har haft i tre månader. Börjar vänja mig nu. Jävla förkylning.

Filmdag i skolan idag. Den första filmen hjälpte mig inte med något, blev bara ett större frågetecken. Förstod inte vad filmaren ville med den helt enkelt. Otydlig. Den andra filmen däremot. Mycket bra, men det brukar ju Michael Moore vara. Han gör det allvarliga komiskt och gör det mer lättillgängligt för en sådan okunnig som mig. Härligt.

Idag trotsade jag min nya vän, Mr Cold, och tog mig en promenix. Kände att det var jobbigt i bröstet men jag tänker inte klaga på det. Jag tänker inte sitta still inne bara för att min kropp inte vill göra sig av med hostan och allt som tillhör. Icke!

- I will not surrender!

Kommentarer
Postat av: Milo Santino Totti Birro

De är du o patrik isaksson...

2009-02-13 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0