Never mind

Har inget att skriva egentligen. Känner inte för att skriva en text där jag skriver ungefär: "Kära dagbok idag har jag..." Det känns för tråkigt. Inte för dagen idag är fantastiskt jättekul ändå.  

Har jobbat med grupparbete idag och det känns som att vi har en grund att stå på så detta kommer nog gå lysande. Fick en inbjudan om ett besök till Rumpan men det verkar ju som att det glömdes bort någon stans i dimman. Och dålig svarsfrekvens också. Vilken tur att Let's Dance är på TV, (tänkte hon ironiskt). Blev inbjuden på hockey också, kan ju hoppas att det inte glöms lika lätt. Men med tanke på tycket om Foppa så tror jag inte att det glöms i första taget.

Imorgon är den där dagen igen också. Orkar inte babbla på för mycket om den, tycker inte att den förtjänar all den uppmärksamhet som den får. Ska i alla fall ut och äta i goda vänners lag. Ska dock bli trevligt.

Om jag får klaga lite ytterligare så är mitt vänstra öga irriterat, har retat mig hela dagen ungefär. Är ju ingen ovanlighet att jag får skit i ögonen titt som tätt, men det brukar ju lösa sig ganska snabbt så detta är riktgit jobbigt. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0