Lill-Lördag

Onsdag. Mitt i veckan. Och inte ett skit närmare våren. Orkar inte vänta längre. Nån som kan trolla åt mig?




Idag är det ingen skola. Tog ledigt från vårt grupparbete men imorgon är det tillbaka till politikens värld igen. Är lite svårt att försöka göra politik kul när jag själv inte är intresserad. Men det ska nog gå bra.

Har plaskat runt i poolen idag också. Avverkade 1,5 kilometer innan jag tillät mig själv att bara plöjsa runt lite. Älskar vatten och bad. Är så jäkla skönt att simma och plaska lite. Inte känner man sig svettig heller. Fräscht, det är vad det är.

Ska ta tag i förkylningen någon dag snart också. Ska våga mig på ett samtal till vårdcentralen och vara framfusig. Orkar inte snora, hosta och harkla längre. Känns som att tre månader räcker. Börjar bli tröttsamt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0