Klubbad säl

Det finns mycket jag inte tycker om. Mycket jag hatar och ogillar. Men nästan värst av allt är nog att vara sjuk. Jag verkligen hatar att vara sjuk. Blä för sjukdom!

Har nu varit förkyld i give or take tre månader. Det verkar aldrig som att det blir bättre, men inte heller sämre. Trodde jag ja. I onsdags kväll slog det till. Jag blev totaldäckad. Sov i nästan 17 timmar, missade en föreläsning och ett simpass som jag hade planerat in. Åh, vad jag hatar att vara sjuk, har jag nämt det? Idag skulle jag åkt med systrarna till Degerfors men inte blev det så för att jag känner mig som en klubbad säl med huvud tungt som ett cementblock. Är dock lite bättre nu men inte fan är jag bra.

Tråkigt är det också, finns ju ingenting att göra. När jag nu läst igenom alla olästa tidningar som finns, zappat igenom alla kanaler som finns att välja på, sovit bara för att, ätit bara för att, duschat mycket längre än vad jag brukar och orkat mig till jouren för att köpa mjölk så att jag kan göra varm choklad, vad finns nu kvar att göra? Hade jag vart 110 hade jag fröjdat mig i Degerfors men det sket ju sig för att jag alltid lyckas bli sjuk vid rätt tidpunkt. Sist jag vart sjuk missade jag en mycket trevlig festkväll enligt dom som var där. Sa jag att jag hatar att vara sjuk? Känns som jag kan ha nämt det innan, men lika bra att göra det igen så att ni alla förstår.




...DU MÅSTE VA SJUK, SJUK, SJUK...

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch stackare! hoppas du blir frisk snart :)

pusspuss<3<3

2009-02-08 @ 18:23:09
Postat av: Mirre

jag som skicka innan ;)

2009-02-08 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0