Heroin Chic

Jag är trött efter en hel dags flängande på stan. Men det var kul. Var längesedan jag var där och härjade. Innan turen till stan skulle jag vara duktig och åka iväg och simma. Väl nere i bassängen blev det jobbigt. Ingen som höll sin sida utan folk simmade lite som dom kände för. Jag bytte till snabbanan för att underlätta det hela. Men det gick inte som planerat. Folk som inte simmade direkt snabbt började simma där så jag varvade folk som simmade i snabbanan. Efter en kilometer orkade jag inte mer och gick upp. Bättre lycka till mig nästa gång.

Det ser ut som jag knarkar. Mitt armveck har goa märken efter gårdagens provtagning så jag ser så där härligt herion chic ut. Men det bjuder jag på. Var ju mode en gång tiden så jag kan väl ta det tillbaka till världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

my little kate moss!!



//p.doherty

2009-02-26 @ 06:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0