Han höll mig vaken



Igår var det svulldag med tjejerna framför Oscarsgalan.
Kl 19 anlände jag, Eve och Janet för att baka pizza. Vid åtta gled dom andra brudarna in klädda i äkta JammyGlammy-stil. Genast började smaskandet och drickandet. Det var smågodis, pizza, cola, chips, lättdryck och dip. Allt i en salig blanding för att få den bästa sockerkicken för att hålla sig vaken natten igenom. Jag var oförskämt pigg och kan knappt fatta att jag lyckades hålla mig vaken helt till galans slut. Bestämde mig för att skicka ett "god morgon"-sms till mamma vid fem och önska henne en trevlig dag på jobbet. Har inte fått svar på det än. Dålig svarsfrekvens måste jag säga.

- Är han svensk?
- Nej, han är från Stockholm.

- Reinfeldt är egentligen svart. Det är sant.


Idag hade jag tänkt mig till pölen och plaska lite. Men jag var för trött för att orka mig ut. Blir en promenad sen i stället. Får helt enkelt plaska en annan dag. Har ringt vårdcentralen också, och dra på trissor, jag fick komma dit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Natalie Portman säga jag bara......

2009-02-24 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0