Det är virus och bakterier

Idag kom domen. Läkaren ringde och berättade vad mina prover visade. Jag har tydligen en arg liten ihärdig ovanlig bakterie som har tyckt att det lät som en bra idé att hålla mig förkyld i snart fyra månader. Så det var väl bra att mamma och morfar tjatade på mig och fick iväg mig till doktorn.

Jag fick recept på en speciell antibiotika som ska ta bort den lilla uslingen. En 11-dagars kur med små piller och härlig hosmedicin som topping på det hela. Antibiotikan innebär också att jag inte får dricka alkohol men jag kan festa lika bra med CocaCola och Fanta. Just watch me!


Kommentarer
Postat av: Mirre

skönt att du fick veta nu då, se till o ät din medicin nu ;) så du är frisk tills ni kommer till byn!! :D :D



pussspusss <3<3

2009-02-28 @ 18:46:48
Postat av: lee

hoppas du blir bra nu.. krya på dig. :)

2009-03-01 @ 15:33:40
URL: http://nellelee.blogg.se/
Postat av: Caroline

mm vin!

2009-03-01 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0