Jag tänker, alltså finns jag

Vissa personer borde inte få köra buss. Vissa kör sakta, sakta och andra kör så fort att dom knappt hinner med att svänga i kurvan som kommer. Vissa borde heller inte få åka buss. Typ folk som luktar illa, eller den där gubben som gapade och skrek och var så där jobbigt full. Jag har också varit full, men är sällan jobbig. Det är bara vissa som tycker det, inte alla. Dom flesta vuxna har nog varit fulla, minst en gång. En gång var min konfirmationspräst full. Han var på kräftskiva då. Månen brukar också vara full. det har den varit dom senaste dagarna. Det är fint. Jag har alltid gillat rymden. Det är så stort, det går liksom inte fatta att vi lever på en planet i rymden. Det låter helt galet egentligen, men vi är ju rymdvarelser. Helt normalt, inget konstigt med att bo i rymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0