Besprutad

Jag ser inte ut som en gris, eller ja, jag har ju en uppåtnäsa men jag låter definitivt inte som en gris. Konstigt då egentligen att jag skulle kunna få svininfluensan. Men så är det ju. Nuförtiden kan man tydligen få allt. Och det vill man ju inte. Så därför tog jag sprutan, även om jag är sjukt nervös för konstiga biverkningar. På väg till servicehuset föreställde jag mig det värsta. Tänk om jag skulle dö för att jag varit en duktig medborgare och tagit den. Massa tänk om.

Hon som stack sa inte ens till när hon gjorde det, vilket jag i och för sig gillar, men ändå. Jag tror inte ens jag hann sätta mig ner. Det smärtar i mig. Ganska mycket dessutom. Jag känner mig handikappad. Jäkla spruta. Vad skulle detta vara bra för? Men, men, skulle jag dö nu så skulle jag i alla fall dö mätt, ren och lycklig. Och det är ju inte så illa. Svinbra helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kajan

En ren är en ren och en gris är en gris...

2009-12-05 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0