Upptagen

Jag gör inte mycket känns det som. Ändå skriver jag aldrig för jag känner mig så upptagen. Det senaste uppehållet har dock en naturlig förklaring. Jag har varit på kusten och häckat helt utan dator. Jag har roat mig med lillebrors födelsedag, sol, bad, music quiz, nätläggning och öl. Några dagar på kusten är skönt. En paus från allt annat. Det gillar jag. Pauser. Jag har inget emot reklamen i en film eller ett TV-program för då hinner jag gå på toaletten eller fylla på med mer vätska. Jag hinner till och med skriva ett kort litet inlägg om hur kass min uppdatering är för att jag har varit på Resö. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Mirre

tjoooooo! ;) Ä det fest eller?? :P pussss <3

2009-08-10 @ 21:56:13
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: Mirre

Ja skojjar du eller? ;)Tack för en toppen kväll! Hade du kul igår? Jag hade riktigt kul :D pusss

2009-08-11 @ 12:08:56
URL: http://mlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0