Ordning & Reda...

...Pengar på freda. Så heter det men det funkar inte för mig. Inte här just nu i alla fall. Jag lever temporärt och har ingen egentlig plats för mina saker och jag går bananas. Jag är ett ordningsfreak. Lite så där småpedant. Även om saker ligger i lådor ska det ligga snyggt och prydligt. Min garderob är superorganiserad och alla kläder är vikta snyggt. Jag är knäpp. Jag vet det men I love it. Men just nu är mitt liv lite rörigt. Längtar tillbaka till Karlstad så jag fixa med alla mina saker och ställa dom där dom ska vara. Och jag ska städa min garderob. En totalrensning. Så kul. Längtar.


Kommentarer
Postat av: Mirre

ååh! om jag ändå kunde vara som du!:D Behöver VERKLIGEN städa min garderob ! :P pusss<3

2009-08-16 @ 14:13:03
URL: http://mlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0