Kalla vindar

Igår och idag har jag spenderat pengar. På nya höstkläder, nya underkläder och på nya höst/vinterskor. Jag har också redan köpt min vinterjacka. Jag är redo för kyligare temperatur och jag längtar nästan lite. Jag vill använda mina nya skor och min nya jacka. Jag vill inte svettas lika mycket längre. Det blir så mycket tvätt och så klibbigt på kroppen, speciellt på ryggen. Hösten är välkommen när som helst för jag är redo.

Skolstart var det idag också. Snacka om surprise när det dimper ner 4 kinesiska tjejer bredvid mig. Jaha tänkte jag, detta blir nog spännande. Sedan visade det sig att mer än halva klassen var utbytesstudenter. Dom kom från Kina, Spanien, Tyskland, Holland, Österrike och Lettland. En jäkla blandning, men det ska nog gå bra. Engelska kan jag ju. Och den lettiska killen som jag ska göra grupparbete med var söt och hade fina kläder och fina tänder. Är kär i fina tänder tror jag.


Kommentarer
Postat av: Pingu

Då blir det inga nintendoskämt i höst då...

2009-08-25 @ 17:00:00
Postat av: Mirre

haha, coolt! :D får lära dig lite tyska då kanske :P pusss

2009-08-25 @ 22:53:15
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: Svajs

Kom och laga mat till mig o jarre! Vi är hungriga..

2009-08-26 @ 18:15:05
URL: http://urbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0