22

Har varit utan internet och varit utan sug att skriva. Har inte funnits något att skriva om. Har inte gjort eller tänkt så mycket den senaste veckan. Det skulle vara det där om att åka hem till Karlstad och få städa och sortera och få ordning på mitt lilla torp. Och nu är det gjort. Jag har städat nästan konstant i två dagar men jäklar vad fint mitt torp med tillhörande garderob är nu. Det är skönt att vara tillbaka och gå in i gamla rutiner igen. Det är skönt att komma bort från allt ibland och göra andra saker men det är allt bra skönt att komma tillbaka till livet också. Idag kommer jag tillbaka till ett liv där jag är ett år äldre. Fyller 22 år idag, men det känns inget längre att fylla år. När man var liten var det annorlunda. Men det är kul att få paket och få äta glass och kakor. Det har jag gjort idag. Bjöd på glasskalas och fick fina presenter av alla, kolla bara...


Kommentarer
Postat av: Mirre

åh vad nice! fina koppar du fått :) pusspuss

2009-08-23 @ 23:20:36
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: emilie

haha =) jaa men d kom ut lite fel i studens hetta hahahahah hoppas att du haft en bra daaag!! PUSSS

2009-08-24 @ 00:43:26
URL: http://missemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0