Utmanad

Jag har blivit utmanad. Jag tog den på största allvar. Tror dock inte att någon kommer orka läsa vad jag svarat men det går ju inte strunta i en utmaning. Så här kommer mina svar.

Beroende av
Pengar, mat, kläder, vänner och familj så klart och allt annat som man behöver för att leva.

Vad tror folk om dig?
Att jag är knäpp och säkert lite konstig

Vad säger du för att imponera på någon?
Vet inte om jag försökt någon gång, men har några trix att skryta med.

Var bor du?
Karlstad

Trivs du där? 
Yes, in deed.

Äger du några Converse? 
Ja, två par.

Sprit, cider, vin eller öl?
Öl helst men så länge det är alkohol.

Brukar du bli för full?
Jo vars. Mer eller mindre.

Vad har du för mobiloperatör?
Tele2.

Är du allergisk mot något? 
Tvättmedel

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast? 
Saldokontroll, tragiskt nog.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Lite olika saker, men det pratades deklaration.

Sov du ensam? 
Ja.

Brukar du komma i tid?
Alltid.

När mår du bra?
När livet leker.

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart skulle jag tro. Lila och blått också

Vad tycker du om fötter?
Blä. Spy. Äckligt helt enkelt.

Hade du en bra kväll igår?
Jo vars. Ska inte klaga.

Favoritdryck på morgonen?
Juice. Har ju slutat med O'boy nu för tiden.

Är du blyg?
Haha, nej verkligen inte.

Vill du hellre ha mail än brev?
Beror på vad det gäller. Men jag gillar brev. Är mysigt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, kanske andra eller tredje.

Är du nöjd med ditt liv? 
Jo då, det kunde vart värre.

Är du bortskämd?
Nja, av vissa. Men nej.

Vad gör du i morgon?
Plugg, plugg och så lite föreläsning.

Vad är det värsta du vet?

Hemskheter, flockdjur och lök.

 Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Oj, beror på vad som ska ske.

Vad längtar du till?
Sommaren. Vill ha lov.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Absolut!

Vad är det finaste du fått? 
Hmm, materiellt är det nog min kamera som gjort att jag kan ta finfina fyllekort. Men så klart är livet ganska gött.

En speciell dag du minns?

Första dagen på gymnasiet. Hemsk nervositet blandat med förväntningar.

Hur gammal är du?
21, jobbar på att bli 22.

Du samlar på?
Trasiga strumpbyxor verkar det som.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Tror mamma skulle komma först.

Gillar du golf?
Frisbeegolf är kul.

Vilken tid gick du upp idag?
07.30

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja.

Har du strumpor på dig nu?
Nej.

Är det okej att gråta?
Ja, självklart.

När grät du senast?
Hmm, minns inte faktiskt. Fällde nog en liten tår när min jacka försvann spårlöst.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? 
Betala studielånet och leva utan CSN resten av studietiden, shoppa lite åka på resa och förhoppningsvis klara av att spara lite.
Bär du glasögon eller linser?
Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej, verkligen inte. Så länge det är snyggt så.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Nånstans mellan 10 och 13. Beror på fylla eller inte.

Har du piercing?
Har hål i öronen men inget i dom.

Vill du gifta dig? 
Nej.

Vill du ha barn? 
Nej.

Solar du ofta?
Nej, ser inte det roliga i att ligga still så där.

Är du bra på att laga mat?
Ja faktiskt.

Är du flygrädd?
Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig? 
Vatten.

Vilken är din favoritglass? 
Nogger på pinne. Annars är ju kul- och mjukglass fab.

Tror du på ett liv efter döden?
Nja, har svårt för sånt där.

Tycker du om sushi? 
Nej, människan kom på stekpannan för en anledning.

Vad äter du helst när du ser på film?
Beror på suget.

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja.

Har du tandläkarskräck?
Nja, inte för själva personen men utförandet är inte så kul.

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
En fin blandning tror jag.

Vilken ögonfärg har du?
Blå/Grå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja.

Biter du på naglarna? 
Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du?
Beror lite på. Men något blir det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0