Festis

Det började lite osäkert om vad som skulle ske. Först var vi bara två. Jag och Eve. Men efter lite snack joinade vi Marika och Emilie på en buss mot Bergvik för fest. Det var katter som skrämde slag på mig och humlor som skrämde slag på Eve men i övrigt en trevlig förfest med roliga människor förutom Mister Spännis himself. Han hade nog förvandlat alla sina hjärnceller till muskelmassa. Inte imonerande.

Vi tog en taxi in till stan men där skiljdes gruppen lite. Marika och hennes pojke drog till Arena för att kolla på Sahara Hotnights medan jag, Eve och Kim gick till Månen för att svänga dom lurviga. Var dock lite osäker på om jag skulle komma in för att jag är för liten men det gick. Jag var ett så kallat gränsfall, men ett coolt gränsfall. Och det var ju gulligt att mamma och pappa inte var sugna lite tidigare så jag kunde vart lite äldre. Men vad ska jag säga, inte mitt fel. Efter ett tag kom Emmy som var fancy nog för att ta vip-ingången. Bra jobbat där.

Kvällen slutade som vanligt. Nattamat, trots att man sagt innan att man inte ska äta det, lite snack och skoj innan bussen hem. Var en trevlig bussresa hem. Jag var glad. Brydde mig inte om dom äckelfulla fransmännen som sjöng och gormade eller bruden som var helt galet borta och bara fnissade.

Det var en trevlig och rolig kväll. Lajkilajki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0