Spatserat

Har inte gjort speciellt mycket idag. Ätit frukost och tog efter den en låååång promenad. Gick för första gången till stan och hem. Har ganska dåligt lokalsinne så har inte vågat mig på att gå till stan förut men ju jäklar. Och det gick bra. Gick inte bort mig en enda gång. En lyckad promenad kallar jag det. Fick dock skoskav så köpte plåster på stan och pysslade om mina fötter innan jag gick hem igen. Gick lite saktare på hemvägen men jag kom hem och promenaden tog allt som allt 2,5 timme.

Nu är jag svettig och fräknig i fejjan. Härligt bevis på att det är vår. Skit i blommorna för när jag är varm och fräknig ja då jäklar är det inget tvivel.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag önskar jag kunde ha fräknar:D Det är fint

2009-04-06 @ 19:15:49
URL: http://callmecaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Schteeeeeekte du eller?

2009-04-06 @ 22:45:54
Postat av: jaanet

jag vill också ha fräknisar.. jag blir fläckig och ser ut som ett lejon..

2009-04-07 @ 22:58:23
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0