Mänskligheten

Jag ogillar mänskligheten just nu. Jag gillar visserligen mina vänner, min familj och mig själv. Och Obama. Men i övrigt är mänskligheten inte mycket att hurra för. Människor beter sig illa. Dom är äckliga och jag vill spy på dom. Kan inte människor bara sköta sig själva och låta mig vara i fred. Jag vill inte bli tagen och tafsad på när som helst. Vill jag det så skulle jag be om det. Nej, människor har inte mycket positiva attritbut i mina ögon just nu. Ska nog sova bort hela dagen och hoppas att det blivit bättre tills imorgon. Tvekar dock.

- Nöjes äcklar mig. Men det var en god öl.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är med dej! Nöjes, nej tack. Kanske en av anledningarna till att jag stannade hemma igår natt :)

2009-04-05 @ 14:44:59
Postat av: victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

2009-04-05 @ 14:49:04
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

2009-04-05 @ 14:49:16
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag gillar Obama men inte nöjes. vad ska vi göra madde? vi borde starta en ny klubb! Karlstad har alldeles för lite alternativ! lets make Karlstad to a bigger city!

2009-04-05 @ 22:42:16
Postat av: Anonym

Jag hater alle!

2009-04-06 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0