Het, hetare, hetast

Hotspot. Het punkt om det ska översättas rakt av. Hett det var det. Kanske för att solen skiner och jag skulle vilja påstå att det är vår. Annars var det nog inte så hett. Fick ju massa godis, mackor, nyckelringar, nudlar och pennor. Men inte fan knöts det några kontakter. Företagen var ju inte så på. Dom vill ju inte ha sådana som mig. Dom har inga praktikplatser även om dom säger att dom har det. Nej fy tusan. Den enda kontaken jag fick var med SR Värmland och att jag skickade ett vykort till farmor och farfar. Det har blivit ett jäkla mediepådrag på mig i det sista, känns som att jag befinner mig mitt i drevet. Ska nog ta min stjärnstatus och dra mig tillbaka och skita i allt. Kommer ju inte få någon praktikplats ändå. Gaah!! Psykisk ohälsa. Jag har i och för sig mailbombat en del nu på eftermiddagen men det känns lite hopplöst i alla fall.

Ska spendera kvällen med att hålla tummarna och njuta av att jag vann på jeopardy. Bättre lär dagen nog inte bli.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0