Grå dag

Det regnar och är vått och kallt ute. Skulle inte våren och värmen komma? Hoppas på en bättre dag imorgon med sol och värme. Skulle vara riktigt härligt till skillnad från denna dag. Inte mycket action har det varit i alla fall. Tidig föreläsning om pris och prissättning, upphetsade eller hur?

Nu degar jag bara och jäser gött tills senare då jag ska på möte med ett företag angående praktik. Hoppas bara att det går bra för jag vill gärna ha en plats klar och fixad så jag kan släppa det nu och ta tag i annat som ska kirras. Är hektiska tider och jag vill bara kunna checka av saker på min långa to-do-list hela tiden men det går inte så bra just nu. Ska jobba på det där.

Ikväll ska det tvättas och hållas tummar för ett guld. Ska nog hålla tummarna för sol och vårväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0