Fore!

- Är du spelklar eller är det röda veckan?

Aldrig slutar man att förvånas. Men jag var spelklar och redo. Brukar inte klä mig annorlunda bara för att det skulle vara röda veckan.

Hur som helst så blev det frisbeegolf idag. Jag, Markus och Anton tog bussen och spelade. Det gick ganska bra för mig med tanke på mina icke-existerande talanger inom denna sport. Det var varmt, svettigt och kul att göra något annat för en gång skull. Tänka på lite andra saker.

Efter spelet blev det handling på IcaMaxi. Och efter det var det span på brudar. Tydligen mycket potential, bäst hade SMG522. Eller hur det nu var, minns inte helt numret men det är inte så viktigt. Inte för mig i alla fall.

Imorgon fortsätter plugget men nu paus med lite glass. Mumma.

Kommentarer
Postat av: SMG522

Regnr: SMG522

Fabrikat: VOLVO R + S60

Färg: GUL Fordonsslag: PB

Fordonsår: 2001 Fordonsslagsklass: I

Chassinummer:

Typgodkännandenummer: e998/140036*01

Typgodkännandedatum: 2001-01-12

Senaste EU-regbevis del 1: 2008-02-01

Senaste EU-regbevis del 2: 2008-02-01

Handelsbeteckning:

Upplysningar: Kredit

2009-04-28 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0