Börja visa dina ben!

Fick ett mejl från Halens idag. Får i och för sig alltid mejl från Halens. Dom bara bombar mig, hela tiden och jag tycker inte om det. Nu fick jag ett mejl med rubriken "Börja visa dina ben!". Jaså? Är det dags nu? Visar jag dom för lite tycker ni på Halens kanske? Vad vill ni mig!?

Men jag gjorde som Halens uppmanade. Tog på mig mina trekvartsbyxor och visade mina bleka, lätt orakade vader hela vägen till Konsum och tillbaka. Köpte morötter och glass. Blev sugen på glass. Det är ju så varmt ute så jag tänkte att då får man äta glass. Ska man visa benen så är glass okej. Skyller allt på Halens. Deras fel att jag äter glass.



Kommentarer
Postat av: Tobbe e klar!

bara ben på glenn hysen

2009-04-17 @ 09:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0