Aprils fool

Första april. Då får man luras. Fast jag har alltid varit kass på det. Kan liksom inte hålla minen. Det blir solklart att jag ljuger. Inte så kul då kanske. Solklart är det ute däremot. Det känns som att det är vår på riktigt. Love it.

Idag började den nya kursen blev lite smått rädd. Men det ska nog lösa sig. Känns som att jag kan få användning av den där företagsekonomin jag läste på gymnasiet. Ska försöka hitta mina gamla papper också så kanske det hela går galant. Kan ju hoppas i alla fall. Men det är inget jag tänker fundera på nu. Jag sitter nämligen på högspänn och väntar på att klockan ska bli tillräckligt så att jag kan få trippa iväg till affären och träffa Kungen och hans fru, hon kallas Drottningen. Batterierna sitter på laddning till kameran för jag tänker inte missa ett fototillfälle även om jag inte är rojalist så är jag kändiskåt och så vitt jag vet är Kungen och Drottningen kända. Kanske mest i Tyskland. Får jag bra bilder kan jag kanske sälja dom dyrt. Vilken idé. Nu jäklar ska det fotas kungligheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0