Questions & Answers

KLÄDER
Skor: Softa utan klack. Kan inte fungera i klackskor
Sneakers:  Converse så klart
Jeans: Stuprör. What else?
T-shirt: Cool. Som mig ^^
Underkläder: LIndex hipsters is tha shit.

ACCESSOARER
Väska: Lilla eller stora skinnen
Plånbok: En röd liten finurlig
Klocka: Svart armband med Mussepigg-tavla. ( Min första klocka )

TEKNIK
Tv: Silvrig fet sak
Mobiltelefon: SonyEricsson T280i
Kamera: Canon nånting. Digital.  
Dator: Bärbar

BADRUM
Tandkräm: Dentalux från Lidl, kan vara världens bästa
Tvål: Dove
Parfym: Hugo Boss
Medicin: Ibumetin och en trevlig hostmedicin om det behövs.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: LOKA vildäpple. Men kranvatten är alltid trevligast
Vin: Det billigaste. Är ju student.
Bröd: Det mesta funkar. Älskar bröd
Glass: Helt ok, men hellre choklad

HEMMA
Säng: Svart trevlig sak från IKEA
Lakan: Just nu vitt.
Espressomaskin: Kaffe? Blä att dricka. Mmm att lukta på.
Kylskåp: För litet

FÄRDMEDEL
Bil: Karlstad Buss
Taxibolag: Finns inte med i telefonkatalogen. Men det börjar på F.
Cykel: Blåa Blixten.

ÖVRIGT
Frisörsalong:  Clipodrom
Bank: Nordea.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Mirre

jag vet ditt "taxibolag " !! ^^ haha.. pusss <3

2008-10-01 @ 22:19:15
Postat av: Grande Grosso!

2008-10-03 @ 02:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0