Plugghäst

Idag ska jag ta tag i plugget. Ska börja med min essä som ska in om en vecka. Är ju inte en stor uppgift egentligen men känns som att jag skulle behöva göra ett ryck nu. Läsa lite om det jag ska skriva om. Kan ju vara ett plus att förstå det essän ska handla om. Så till helgen blir det lugnt och inget supande. Kanske en liten sväng förbi Rumpan för ett quiz, men that's it.

Ska vara duktig och tvätta idag också. Förstår inte att det blir massa tvätt så fort. Tur att jag bor själv annars hade jag väl fått tvätta varenda dag vilket jag inte gärna vill. Jag har ju faktiskt ett liv...Eller ja ibland har jag det i alla fall.

Btw, Hang in there Farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0