City of Marzipan

We are back! Äntligen har City of Marzipan hittat tillbaka till Rumpan och Musicquizet. Och vilken comeback sen då. Vi vann gårdagens quiz som för övrigt var det första för denna höst. Vårt lag är tillbaka och vi är på topp. Utöver quizet var gårdagen väldigt angenäm - Mat på BlueMoonBar, men gud så mycket folk. Har aldrig vart med om en sån kö där någon gång. Inte fick vi sittplats heller så vi lekte asiater och satt på golvet vilket vi inte var ensamma om. Men gott var det och billigt. Sedan blev det lite "mellanfest" innan det blev Rumpan och hur det gick där är ju redan redovisat.

Men nu över till nästa redovisning - Finsittningen. Var en toppenkväll med god mat och trevligt folk. Min grupp Punk vann inte årets nollegrupp men vad gör väl det när dom vann årets låt, Punken Dunkar. Jag själv fick inget officiellt pris med inofficiellt stod jag för nollningens ord: Fierce. Sittningen var en alldeles fantastisk avslutning på nollningen och jag kan bara hoppas att nästa års nollning blir minst lika bra. Eller ska jag kanske säga fierce.

Bjuder på lite pics från nollningens alla äventyr.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0