Avslutad

Då var nollningen slut för i år endast finsittningen som är imorgon återstår. Det har varit två helt fantastiska veckor och jag har träffat många nya fierca människor.

Idag har jag klippt mig och jag hade ingen vision alls om hur jag ville ha det eller vad jag ville göra så jag gav frisören relativt fria händer och hon var väldigt glad över att få klippa lite "hur som helst". Jag gick i alla fall från salongen med ett leende för jag var väldigt nöjd. Mycket hår har kapats och tunnats ut med gud så skönt att bli av med kalufsen. En timme och tio minuter tog det att få ordning på håret men det var det värt för det blev ju so fierce. Hann även med innan klippningen att köpa skor som jag ska ha imorgon och eftersom det är finsittning så tycker till och med jag att Converse inte är ett alternativ. Har också investerat i en ny kloj att ha på mig för jag är inte känd för att vara klänning- eller kjolfreak så när det vankas finkläder har jag inte för mycket i garberoben att välja på. Men nu känner mig nöjd med min outfit inför morgondagen och hoppas att den är godkänd.

Mer om finsittningen kommer senare och då kommer det även en massa pics från hela nollningen. Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Mirre

jag såg bilder på dej i din nya friss :D gör snyggt blev de ju ! ;D



pusss <3

2008-09-12 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0