Weekday

Låt denna vecka gå fort. Låt tiden gå så fort att jag knappt märker att jag åldras. Vet inte riktigt vad det är med mig. Känner mig allmänt konstig och har ingen lust eller ork till någonting. Längtar inte efter något heller. Tacksittningen är på torsdag och försöker intala mig själv att jag är peppad och jag vet att det kommer bli skitskoj men min hjärna hänger inte liksom inte med. På fredag kommer lillebror och morbror på besök och vi ska på hockey och hitta på lite kuliga saker men känner mig helt likgiltig. Och jag tycker det är kul med besök =) Men det är något i mig som inte stämmer just nu. Kan kanske ha med en undermedveten oro att göra. En oro som jag försöker tränga bort och ignorera men det kanske inte går så bra som jag tror och hoppas på. Jag försöker att inte tänka på det och har egentligen inte pratat så mycket om det alls. Kanske inte är så bra att trycka bort vissa känslor...

...Men det löser sig väl som allt annat här i livet. Nu ska jag sluta vara så butter. Life's fab.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi får peppa varandra tror jag =)

2008-10-13 @ 20:44:06
URL: http://evelinaan.blogg.se/
Postat av: Mirre

sötis, inte bra ..jag är här det vet du :D pusspuss

2008-10-14 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0