Tur och retur

Torsdagens festligheter var alldeles förträffliga. Det var god mat och gott sällskap efter mycket om och men. Det var lekar som ( som alltid) spårar ur. Folk var för mycket berusade och allmännt partyglada, precis som det ska vara på en tacksittning helt enkelt. Jag hade trevligt och det hela slutade med en helt oplanerad efterfest hemma hos mig där det pratades en helt om mustiga bröst och ett fenomen som vi gillar att kalla 48 timmar (Är det någon som undrar ber jag Er att kontakta Herr Anton F.)

Helgen var ganska lugn men med ett schema att följa. Hade lillebror och morbror på besök över helgen. Efter lite mat på fredagen gick en sväng till Rumpan där vi försökte oss på ett quiz och det gick inte helt jättedåligt. Kom 7:a av totalt 15 lag. Lördagen bjöd på en tur på stan med tillhörande räkmacka. Jag inhandlade nya högtalare med subwofer till datorn så nu jäklar kan ingen klaga på volymen...Eller så är det just det som kanske kommer att hända...Aja, får väl se om grannen ringer på eller inte. På eftermiddagen drog vi med hockeybussen för att kolla på när Färjestad tog emot Brynäs och vann med 5-1. Synd för lillebror att han inte fick se sitt kära Brynäs vinna när var och tittade. Efter hockeyn for vi hem och lagade mat och softade framför TV:n. Dagen idag har varit relativt slapp och det har inte var mycket aktiviteter på schemat.


TACK FÖR MIG. TACK FÖR MIG

Btw, mäkta stolt över att få ha lärt och visat morbror hur man lagar till en kycklinggryta =) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0