Trött

Ikväll blir en tidig kväll. Är redan trött och pumsig vilket visar tydliga indikationer på att John Blund inte är långt borta. Men innan jag leker pensionär och lägger mig innan klockan tio så ska jag mysa till en CSI-Klassiker på femman och äta marknadskarameller och kanske en muffins. Det var ju så att när jag gjort min runda på stan idag gick jag förbi alla stånd på torget och såg ett karamellstånd med en söt liten gubbe i. Och så passade att han stod där tänkte jag eftersom det var höstmarknad hemma i byn igår och det kan nog vara det jag saknar mest med byn förutom folket som bor där. Att gå på vår- och höstmarknader och äta marknadskarameller är så mysigt, gammeldags och trevligt så lyckan var näst intill ofantlig när jag gick iväg med med min bruna papperspåse fylld med karameller.


Tack snälla gubbe för karamellerna, det gjorde min dag extra speciell.

Kommentarer
Postat av: Mirre

heyhey sötis :)

jag var på marknade igår och köpte oxå marknadskarameller ;) är ett MÅSTE! :D

pusspuss <3

2008-10-03 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0