Späckad dag

Som sagt har det vart en fullspäckad dag. Dagen började med en tur ner på stan. Jag köpte en baddräkt så att jag ska kunna simma nu när jag köpt årskort på badhuset. Jag köpte också en vindjacka som kan vara gött att ha när jag promenixar i spåret. Och den invidges redan idag jackan. Tog mig en tur i spåret nu på eftermiddagen och det var riktigt skönt att va ute på tur.

Jag har också sagt upp mig från mitt extrajobb. Blir för stressigt för mig, vill lägga fokuset på skolan och sen så känner jag att de nya rutinerna inte riktigt är mig grej att pyssla med. Hoppas bara att cheferna tar det på rätt sätt och att det inte blir några problems. 

Igår var det ju förresten utgång. Blev övertalad redan när jag kom till skolan vid niotiden. Hade inte mycket att säga till om där inte så det var bara att dra en sväng förbi systemet och ladda upp. Humöret var på topp men sjönk ett snäpp när vi missade bussen ner till stan och fick ta en taxi istället. Sedan blev lite bättre igen när vi dansade lite men sjönk därefter lite eftersom jag blev lite trött och jag åkte hem lite tidigare än de flesta andra. Men det  var skönt att få komma hem så jag kunde få duscha ut ölen som jag fick i mitt hår efter en mindre lyckad dubbelsnurr med Markus. Bättre lycka nästa gång säger jag på den. Men på lördag som de också försöker prata med mig på kommer nog inte att funka lika bra. Jag och Markus har en pakt..Moahahaha! Det ni...Ni kan ju försöka ^^

Och lite responds till b_happy som jag vet vill ha lite svar på saker och ting:
Jorå, far är allt en riktig man som kan det mesta. Synd att du inte visste det i våras. Och såklart att jag kommer den 25. Går ju inte missa det, kommer ju att bli helt fierce! Bäst för dig att det inte match innan nu då...Vill inte se en skadad man på denna festen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0