Paus efter en lång dag

Idag har vart en lång dag. Har varit på skolan i nästan tolv timmar. 11,5 för att vara exakt. Dagen började med föreläsning där vi skulle leka rollspel idag. Vi skulle leka krisövning där en buss med skolbarn vejat för en bil och voltat av vägen. Självklart blev jag säkerhetsansvarig på bussbolaget och fick ta en del skit. Det var en ganska kul övning med trött blev jag allt när det var slut. Efter övningen lunchade jag och var såpass duktig att jag hade med mig matlåda. Tänkte vara lite smart och spara in en femtiolapp så att jag kan köpa en extra öl i baren istället ^^

Eftermiddagen bjöd på grupparbete och jag kan nog faktiskt våga säga att vi är klara. Bara några ytterst få finslipningar att ta tag i och så klart bestämma hur presentationen ska se ut. Men det är ju bara bagateller med hur stort frågetecken vi hade framför oss när arbetet började. Efter grupparbetet hade jag en paus men gled runt på skolan, kände inte för att gå hem en timme innan det var tid att fiffilura med nästa grej. Nämligen en träff med Ambassadörerna. Idag handlade det om presenationsteknik som vi tack vare Rolle har grande koll på men hon som föreläste var väldigt duktig och bjöd på sig själv.

Efter denna långa dagen och all den stress jag känt i det sista ska äntligen få sig en paus. Imorgon drar jag vidare mot Falköping för att relaxa, festa och träffa alla hemma i byn. Ska bli så gott med en paus och bara få vara lite. Känner att det är välbehövligt nu. Har varit en stressig och ganska jobbig tid. Men nu kan det bara bli bättre...tror jag ^^



Ha det gott alla i Kalle. Falköping, gonna be good to see you again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0