Mitt blod till salu

4,5 och 132, precis som det ska vara. Finns inget att klaga på och att dricka vatten var visst inget dåligt det heller. Kanske jag ska börja kalla mig för nötkärnan. Eller efter flera liter vatten så kanske vattenkastanj funkar bättre. Hur som haver så är allt lugnt så jag och Mikkis ska nog kunna vräka när hon kommer.


Var ju tidigare lite orolig och kanske lite lätt hypokondrisk över att inte vara som den kända nötkärnan men efter att pröjsat för att en sköterska skulle ta mitt blod visade sig att jag var ju precis som nötkärnan. Men efter incidenten att behöva betala för att lämna bort mitt blod har jag nu kommit till insikt med att jag ska bli blodgivare. Det är ju i alla fall gratis och jag kanske till och med får saker för det. Inte helt dumt det inte. Gratis är ju helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0