Märkligt

Har nu äntligen kommit hem efter lång resa från Skövde. Resan började normalt och jag lyckades få ett eget säte utan någon bredvid mig. Var nöjd och glad över det kan jag påpeka. Men efter si så där en timmes åkande stannade vi efter en lastbil som stod still. Det var stopp från båda håll på vägen och alla förstod att det måste vara en olycka. Olycka var det minsann, men inte vilken olycka som helst. Det var en bil som krockat med en lös ko men kossan hade inte dött utan vandrade runt på vägen med inälvor hängande ut ur magen. Om någon försökte närma sig kossan attackerade hon. I 50 minuter stod vi still innan vi kunde fortsätta mot Karlstad. Men nu är jag äntligen hemma.

Igår var det som sagt fest och det var mycket trevligt och kul att träffa alla igen. Det hela började hemma hos oss där vi mumsade hummer och andra skaldjur, väldigt gott. Jag fortsatte kvällen hemma hos Emma och Lennart där alla brudarna var. Det var en trevlig förfest med mycket musik och skoj. Vid halv tolv, tolv vandrade vi in på Terrassen och det var jättekul fram tills dess att jag inte mådde bra och märkte att något inte stämde. Jag skulle kunna sätta pengar på att det var mer än öl i den ölen jag köpte. Det är bara något som inte stämmer och känns rätt. Jag gick hem men har inget minne från någonting. Mötte min bror på vägen som hjälpte mig hem. Väl hemma togs jag om hand av mamma och pappa. Jag minns att jag sa att om jag hade varit i Karlstad nu så hade jag ringt Markus vilket jag också gjorde men har ingen aning om vad vi pratade om. Kanske inte han vet heller...Haha.

Idag har vart slappt har inte orkat med mycket då jag var ganska mörbultat efter gårdagen. Nu ska jag äta lite och sedan hoppa i säng för att samla krafter för att orka med den nya veckan som står för dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0