Jaws

Har återigen vart en häktisk dag. Grupparbete på förmiddagen, en sväng på stan och Bergvik för att göra ärenden. Kom hem på eftermiddagen efter världens längsta bussresa kändes det som. Trött och hungring som tusan för att jag inte ätit sedan frukost. Lagade ihop en kycklinggryta som jag åt fort för att så snabbt som möjligt skulle kunna börja med del 1 och 2 på hemtentan. Hann inte göra mycket innan jag blev trött och somnade en stund på soffan. Och som vanligt är en stund någon stans mellan en och två timmar. Gahhh! Varför kan jag inte powernapa som de flesta andra? Hur som helst nu sitter jag här med lätt ångest över hemtentorna och en käke som är låst och inte fungerar som den ska på grund av att jag sovit i någon märklig position. Hur jobbigt som helst att gapa och tugga...Tur att jag har en "sugpip" på min vattenflaska, annars hade jag nog börjat gråta i ren och skär frustration.



KÄNNS SOM ATT JAG SKULLE BEHÖVA HANS KÄKAR RIGHT ABOUT NOW

Kommentarer
Postat av: Birro!

Grande

2008-10-10 @ 02:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0