Höst i mitt hjärta

Idag är det verkligen höst. Jag lever och andas höst. Jag har hamnat i ett typiskt hösthumör. Är lite så där småmelankolisk och vill bara vara inne med tända ljus, varm choklad och en filt. Jag vill ha på mig halsduk och vantar när jag går ut. Jag har helt enkelt hösten i mina ådror just nu. Men hösten tycker jag om, kan nog vara den vackraste årstiden med alla färger på löven och jag gillar på nåt sätt när kylan börjar smyga sig på...Kanske för att jag som klimakteriekossa vill ha lite lägre grader ute. Hur som helst, hösten är här och det är inte alls långt kvar till jul.




PS. BARA 64 DAGAR KVAR TILL JULAFTON

Kommentarer
Postat av: Mirre

oj tiden går fort..lite för fort tom... :S men men... snart kommer du ju hem till byn ! :D pusspuss

2008-10-20 @ 22:04:33
Postat av: Big U

Förutom att vi är för bra vänner, kan vi inte ligga för att du hyllar denna förbannade årstid..=)

2008-10-20 @ 23:47:14
URL: http://urbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0