Duktig Flicka

Idag har jag vart på språng och hållt på hela dagen. Dagen började med tidig föreläsning klockan 8:00. Var en ganska intressant föreläsning och jag kände mig duktig som antecknade men i slutet började jag att bli lite trött och effektiviteten försvann lite. Men det är nog inget som skadar mitt plugg.

Efter föreläsningen gick jag hem softade lite och åt lite lunch. Nudelwok med grönsaker och quorn. Jag har helt fått dille på quorn, skulle kunna leva på det. Kan vara bland det bästa mina smaklökar upplevt. Förlåt till falukorven och hamburgen men...
- Det är supergott ju!
Nåja ska inte prisa quorn hela inlägget så jag fortsätter. Så efter maten packade jag väskan och åkte till badhuset för ett plurr. Men vad jag blir lite borttappad när jag inte har en kulram som räknar åt mig. Har inte koll idag heller på exakt hur långt jag simmade men som sist någonstans runt 1,5 km plus/minus någon hundring. Nästa gång ska jag nog fråga om det finns kulram eller liknande...Kan ju inte tappa bort sig så hela tiden. Och på tal om det, att tappa bort sig alltså, så fick jag en artikel visad för mig idag av Markus som bara var tvungen. Det var en artikel om dåligt lokalsinne och att det går att träna upp och bla bla bla. Men jag hörde att Urban också hade fått en så vi kanske kan trösta varandra och träna
ihop.

 

I övrigt idag har jag städat så att det är fullständigt spotless. Tror nästan att damerna i Rent Hus skulle godkänna min städning. Men det var behövligt om jag säger så, har skjutit på städningen ett antal dagar nu så. Skulle ha pluggat också men det hanns inte riktigt med och nu håller jag på med middagen så det får vänta tills imorgon. Men det får jag absolut inte sjuta på lika mycket som städningen...Vore inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0