Double-0-Seven

Har mycket inplanerat framöver mest kul saker. Ikväll ska jag och två pojkar på Bond-premiären. Ska bli mäkta kul om jag får säga det självt. Ska idag innan Agent 007 hinna göra klart hemtentan som är den mindre roliga delen av alla saker jag ska göra. Men är faktiskt nästan klar. Inte alls mycket kvar så det ska nog gå bra.

Imorgon väntar en trevlig afton på Nöjes. Ska dit med samma pojkar som på Bond. Denna gången blir det musikkväll med Håkan Hellström. Sedan blir det nog en sväng förbi Campus för att leta efter häxor, spöken och troll. På lördag blir det en tur till Säffle för Halloween-fest. Vet inte vad jag ska klä ut mig till än. Har lite funderingar men inget är spikat. Så är det någon som har några tips tar jag gärna emot dom.

Men nu ska jag fiffilura klart hemtentan. Haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0