Det är grått

Är hemma i Falköping och hälsar på. Kom igår eftermiddag och blev upphämtad av pappa i "postabilen". Gjorde inte så jättemycket igår. Promenixade med Mikkis och Amber och jag kunde då snabbt konstatera att det är kallare här än i Karlstad. Förmodligen för att det blåser så jäkla mycket mer här.

Träffade Lennart och Mirre en sväng igår också. Var kul att se dom igen. Vi kollade lite på TV och lullade runt på nätets vågor. Skulle planera lite när dom ska komma upp och hälsa på. Frågan är om det gick så bra. Efter vår dejt åkte jag och Mirre till McD och softade lite med varsin liten burger. Mitt i maten kommer en snubbe in som ska klaga på sin mat. Han hade tydligen tagit driven innan och kom in för att klaga på att han inte hade fått någon ketchup och peppar. Sedan så var även maten kall vilket han inte hade gillat. Han stod där och klagade och klagade och killen i kassan sa att det enda han kan erbjuda honom är en gratis fika och om han ville föra det vidare kunde han ringa chefen på morgonen. Men icke, fika skulle inte ha så han fortsatte att argumenat med den skatckars killen i kassan. Alla som satt och åt skrattade ganska gott åt honom och han är nog fortfarande inte medveten om hur mycket han gjorde bort sig själv. Jag menar det handlade om ketchup och peppar. Är det inget han har hemma kanske om det var där han skulle äta?

Any how. Planen för dagen är att underhålla Amber, hälsa på farmor och farar och följa med pappa till Gbg för hämta en diskmaskin. Det är gott att vara hemma ett tag men ack grått det är här. Jag saknar höstsolen vi hade i Karlstad.  

Kommentarer
Postat av: Mirre

hehe ja katastrof snubbe ju :P ja i byn är det inte sol så ofta tyvärr :( hehe..längtar tills imorrn!! :D:D

pusss <3

2008-10-24 @ 11:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0